Universiteit Antwerpen
Bepaal mee de toekomst
Als actief pluralistische instelling wil de Universiteit Antwerpen een stimulerende omgeving zijn voor haar 20.000 studenten, 1.000 proffen en 3.000 onderzoekers. De diverse (Antwerpse) samenleving is een dagelijkse extra stimulans voor kritisch onderzoek en onderwijs, reflectie en debat over wetenschappelijke, maatschappelijke, levensbeschouwelijke en ethische vragen.
Na een jarenlange samenwerking met diverse reclamebureaus wou de Universiteit Antwerpen haar jaarlijkse studentenwervingscampagne anders aanpakken. The Buzz Company ging ter plaatse en nam het departement Communicatie mee in alle stappen van het creatieve proces, met als resultaat een succesvolle campagne die opnieuw uniformiteit en lijn in de externe communicatie bracht. Studenten, proffen en onderzoekers van de universiteit worden in beeld gebracht als kleine en grote helden. Het concept moest voorzien zijn op extensies voor onder meer employer branding en events.
- Art direction, Audio, Branding, Copy writing, Creatief concept, Drukwerk, Event, Fotografie, Layout & vormgeving, OOH advertising, Portretfotografie, POS materiaal, Positionering, Print advertising, Reklamefotografie, Strategie, Strategie & concept, Studiofotografie, Video, Visuele communicatie, Web design